Solen är här!

Fast jag tycker det låter som det regnar ute. Men vad vet jag, det kan ju vara i mitt öra det susar (droppar?).
Hur som helst.
Igår kollade jag på nya Wallander - Läckan. Bra film tycker jag, men så är jag också ett stort Wallander-fan :)
Men hallå! Jag måste bara rekomendera vääärldens bästa film alltså. Om ni ska på bio eller bara hyra den på dvd sen när den kommer, det är liksom skitsamma, ni måste se den!! (Nu slutade det susa i mitt öra..)
Okej, okej världens bästa film: (trummvirvel) 2012.



Så jäklarnsanamma bra film! Otroligt coolt gjord och med en väldigt spännande handling.
Jag tror nu tyvärr att jorden kommer gå under om 3 (snart två) år. Det är väl kanske det värsta med filmen.
Nä, men allvarligt så tycker jag ni ska se den!
Jag vill inte göra någon recension om den för jag är nog bäst i världen på att berätta alldeles för mycket (till och med slutet) om filmer...

Med det sagt så ska jag nu lägga mig på soffan och vila en liten stund.
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0