Biffen

Det är jag som är biffen. Eller åtminstonde kommer jag att bli en riktig muskelknutte snart, nu när jag och Limpan har börjat gymma. Känner mig skitduktig!! :D
Skönast är det ju såklart när man har tränat klart ;) Haha

Jahaja. Min helg då. I fredags kollade jag och Rickard på nya Wallander som sagt då. Sen kollade vi lite på Big bang theory också. En skön soffkväll med andra ord (fast inget godis, duktigt Emilie).
Lördagen spenderade jag med Limpon. Vi var i stallet och red sen åkte vi hem och busade med hunden lite :) På kvällen hamnade vi i soffan igen, skönt med lugna helger ibland.
Idag så har jag vart och kollat på hus. Yes, thats right. Jag ska köpa hus. Om inte någon annan bjuder jättehögt förstås! Och nu sitter jag hemma hos mamma och pappa efter ett hårt pass på gymmet :)

Imorgon är det arbete som gäller, sen upp till stallet och mocka skit. Efter det till gymmet med Linn och sen kanske hon ska få klippa mig. Uuaa.. Ska klippa kort tror jag om jag vågar :P
Jaja, det visar sig mina vänner. Nu ska jag äta.
Ses imorrn (K)

Kommentarer
Postat av: Linn

Klart vi kommer bli biffar! ;D

Ska jag få klippa dig redan imorgon? du som behövde så låååång tid att tänka igenom det. haha! men jag gör det gärna!! =)

2009-11-22 @ 19:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0