Sorry!

Förlåt mig för dålig uppdatering bloggen, men jag har fullt upp från klockan 05.30 till 21.30 så jag kan inte skirva så mycket när det är såhär. Men vi kommer frammåt i huset iaf, slutat riva och börjat bygga kan man väl säga :)
Tapetsera klart i helgen, måla tak och snickerier nu i veckan, glöggmingel på jobbet på torsdag kväll, jag ska hinna fylla år på lördag också men det tror jag att jag struntar i. Jag tapetserar hellre... Men presenter är ju välkomna ändå ;) Hämta hem min lilla bebis på fredag kväll. Fan alltså, snart får jag en hjärtattack av all stress!
Men det ska bli skönt när det är klart :)

Haha ja jag kan ju berätta om min hektiska dag när jag ändå håller på.
Åkte in till Vaxholm för att tapetsera klart i ett hus där vi jobbar. Trodde att vi skulle vara klara vid 11 men tapeten var så jäkla trisslig att vi inte kom därifrån förens 20 i ett (jag skulle vara på banken i Hallsta 14.30 för att skriva klart alla papper på huset). Jaja hur som helst så kände jag mig inte så jättestressad då för vi hade rätt god tid på oss. MEN så får vi punka typ i Riala, haha liksom va?! Varför just denna dag???
Men gubbarna vad snabba på att byta däck, själv stod jag nog mest bara i vägen men det är som det är med det.
Var i Elmsta 14.15 och bytte till min bil, raka vägen hem till Hallsta och var på banken 15.53. Ganska bra ändå med tanke på allt som hände :P

Nu har jag precis ätit middag och nu tänkte jag åka till stallet.
Hejsvejs och god jul om jag inte hinner skriva nåt mer innan dess (K)

Kommentarer
Postat av: Annelie

Mwaaaaa grattis i efterskott!!

Hoppas du hade en bra dag! Pussar och kramar

2009-12-20 @ 14:46:19
URL: http://ahansson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0