Morsning korsning.

Go kväll alla!
Idag har vi haft det lite småkallt faktist. Grymt härligt att jag kan få användning för min nya vinterjacka! :) (Inte för att jag har haft den idag på jobbet men ändå..) Och julkänslorna kryper sakta men säkert fram när det är frostigt och kallt ute. Det värsta med kylan är att behöva gå ut 06.11 bara för att skrapa rutorna på bilen, suck.
Men jag är nöjd ändå.
Faktist riktigt nöjd med mitt liv. Kan inte bli så mycket bättre än nu, för att vara ärlig. Det jobbigaste just nu för mig är att välja tapeter och golv till alla rum i huset, men det är ju inget jätteproblem direkt :P

Och nu ska jag hem till mormor och äta middag, som sagt det kan inte bli bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0