HUSÄGARE!!!

Hej, ni har kommit till husägare Emilie. Jag kan tyvärr inte svara just nu för jag har blivit på tok för vuxen. Lämna gärna ett meddelande så ringer jag upp när jag har; klippt gräset, putsat fönster, plockat i diskmaskinen (yes, en annan har ju diskmaskin nu ;P), städat garaget mm mm.

HAHA så jävla sjuuukt. Jag är inte ens 21 år (men snart så) och har precis köpt mig ett hus tillsammans med min loverboy (okej, min pojkvän sedan långt tillbaka..)
Rackarns alltså.

Nu ska jag tvätta (haha så sköönt att få egen tvättmaskin hemma, no more tvättid för mig!!), laga mat och sen titta på The big bang theory, me like.

Puss på er mina unga vänner. (Alla utan eget hus ser jag nu som unga, höhöhö - Nej nu skoja jag bara, puss på er alla)

Kommentarer
Postat av: Annelie

Har du köpt ett hus på sant?????????

Det är ju stööööööört!!! Du är ju yngre än mig... Jag tror jag avlider... om du är vuxen, innebär det att jag är vuxen också nu??



Men i alla fall, vart då? Stort? När flyttar du dit? Inflyttningsfest?

2009-12-02 @ 22:15:06
URL: http://ahansson.blogspot.com
Postat av: Jennifer

Hus? Stort steg ju. Vart ligger detta underbara lilla (stora) bygge?

2009-12-03 @ 21:17:57
URL: http://jenast.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0